Více Avastů, méně Agrofertů
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Česká ekonomika je jednou z těch, které nutně čeká v Evropě největší proměna. Její model levné práce a solidnosti se zjevně vyčerpává. Pokud si chce udržet prosperitu, je nutný posun do branží s výrazně vyšší přidanou hodnotou. Tam, kde se nevydělává ani na levné práci, ani na kasírování státních dotací a veřejných zakázek.
Tam, kde se dobře vydělává na nápadu a schopnosti ho dobře prodat. Příští prosperita a vyšší platy budou záviset na tom, kolik se tady urodí firem jako antivirový hegemon trhu Avast.
To, že se rodí, ukazuje třeba prodejce letenek Kiwi, který se díky skvělému nápadu během pár let dokázal stát ve své branži globální firmou s dvacetimiliardovým obratem a mnohamiliardovou hodnotou, o níž se zajímá americký investor.