Vymýšlet a prodávat
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Chytří ekonomové už déle upozorňují, že se nikdy nestaneme bohatou zemí západní úrovně, pokud se nedokážeme proměnit ze subdodavatelské na značkovou ekonomiku.
Dokud nepostavíme originální české značky, jež budou schopny něco, po čem svět touží, vymyslet, vyrobit (to se dá ale nakonec zadat i jinde), atraktivně zabalit, udělat tomu skvělý marketing a dobře to prodat. Většina české ekonomiky taková zatím není. Značek, které by se jako unikát chytaly po světě, je pár. Méně než v bohatých zemích. Jednou z hodně silných je sklářská firma Lasvit. Na prestižním milánském Salon del Mobile, olympiádě světového designu, tahle ve světě žádaná česká značka vyhrála zlatou medaili. K cestě mezi bohaté potřebujeme víc značkových Lasvitů a méně dotovaných Agrofertů.