Kampaň pražského letiště: Zpívající letušky, kuchaři a rapující hlídači aut
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Kampaň Letiště Václava Havla, která informuje zejména české cestující se změnami na letišti netradičním způsobem, se těší oblibě. Má úspěch u veřejnosti i zaměstnanců. Na krátkých videích zpívají zaměstnanci letiště o službách, občerstvení nebo rapují o možnostech parkování. Jedná se o pokračování projektu „Měníme letiště pro vás“, letos s podtitulem „Vyzkoušejte, co se tak dobře poslouchá“.
Kampaň běží od června do srpna po dobu hlavní sezóny. Ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého Aeroholdingu Jakub Puchalský pro Echo24 řekl, že se kampaň shledává především s pozitivními reakcemi, ale najdou se i negativní. „Reakce lidí ať už neformální, které dostáváme, nebo např. na sociálních sítích – jak u kampaní bývá obvyklé – jsou od velmi pozitivních (vtip, nadsázka, zapojení zaměstnanců) až po negativní (spíše konkrétní poukazy na negativní zákaznické zkušenosti na letišti než na exekuci kampaně jako takové...),“ uvedl pro Echo24 Puchalský.
Oblibu potvrzuje i vysoká sledovanost videí na Youtube. „Dosavadní zásah (zhlédnutí alespoň 10 sek videa) již překročil 1 miliónů unikátních uživatelů, míra zhlédnutí je zatím spíše nadprůměrná,“ uvedl pro Echo24 Puchalský s tím, že relevantní ale bude až celkové vyhodnocení.
Reklama o službách na letišti má téměř půl milionu zhlédnutí. „Jedna z mála reklam, kterou jsem ze zvědavosti nepřeskočil,“ pochvaluje si jeden z diváků v komentářích video. „Úžasná práce,“ píše další.
V sérii tří videospotů jsou představeny hlavní služby letiště jako parkování, gastronomické služby reprezentované restaurací Praha na Terminálu 1 a stánkem s rychlým občerstvením Aerosnack na Terminálu 2. Zároveň se cestující mohou dozvědět o wi-fi zdarma nebo možnosti dobíjení elektronických zařízení v celém areálu letiště.
„I když už nemám háro, auta jsou tady šťastný,“ rapuje jeden ze zaměstnanců parkoviště Aeroparking. Společně s ostatními kolegy má na sobě zlatý řetěz, kšiltovku a jeden z nich drží na rameni rádio.
Na kampani se chtělo podílet několik desítek zaměstnanců, nakonec jich bylo na základě kamerových zkoušek vybráno 12. „Pozorujeme i pozitivní dopad kampaně směrem dovnitř firmy z hlediska sounáležitosti zaměstnanců s firmou,“ uvedl Puchalský.
Projekt „Měníme letiště pro vás“ funguje druhým rokem. Loni probíhal formou fotografií, letos formou on-line videí. Na kampani letošního léta se podílela společnost Outbreak. Režisérem byl český kameraman, scenárista a dokumentární režisér Jan Látal.