Firma Baťa bude mít v Praze globální marketingové oddělení
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Společnost Baťa bude mít v Praze globální marketingové oddělení. Do české metropole proto nyní stahuje své nejlepší kreativce i designéry. Marketing společnosti po celém světě bude z Václavského náměstí řídit pravnuk zakladatele obuvního impéria Tomáše Bati, devětadvacetiletý Thomas Archer Bata. Informaci přinesly Lidové noviny.
„Donedávna bylo naší filozofií decentralizovat marketing. Jinak řečeno, vedení Bati mělo v každé zemi dost velké pravomoci dělat, cokoli chtělo. Což mělo za následek, že na spoustě trhů máme zcela rozličné postavení. Rozhodli jsme se proto sladit marketing, abychom měli všude stejnou image,“ uvedl Bata.
V marketingu chce nyní firma sázet i na slavnou historii značky, která byla podle mladého Baty doposud poněkud opomíjena. „Znovu začínáme mluvit o našem dědictví, o příběhu naší značky, který je unikátní… Lidé ve společnosti to berou jako něco normálního. Teď je ale načase ho sdílet a zviditelnit,“ míní Bata.
Nejmladší z klanu Baťů se narodil v Kanadě, žil ale také ve Švýcarsku, Velké Británii, kde vystudoval nejprve střední školu ve skotském Etonu a následně absolvoval studia politologie na Univerzitě v Edinburghu. Mezitím pobýval nějakou dobu v Mexiku, pak si zaskočil na pár měsíců do Prahy a poté odjel na několik let do Jižní Ameriky. Podnikatelské zkušenosti nezískával jen v rámci rodinného podniku. Ještě před nástupem na univerzitu pracoval jako stážista i ve společnostech Nike a HM, napsaly LN.