Česko a dalších 129 zemí
To je globální expanze Netflixu. Není důležité, že internetová videotéka dorazila k divákům zatím bez českých titulků. Podstatné je, že Netflix pokryl 190 zemí. Před týdnem jich bylo 60.
Netflix sice stále není v Číně, ale z velkých trhů je už v Indii, Jižní Koreji a Rusku. A to bude něco stát. Dříve plánovaný marketingový rozpočet pro letošek 1 miliarda dolarů možná není dost. Akvizice předplatitelů v nových zemích (nad nynějších 24 milionů globálních a 42 milionů v USA) asi bude dražší.
Investice do akcií Netflixu je tedy spíš pro dlouhodobé investory, kteří se nezaleknou krátkodobých výkyvů. Budou dřív CZ titulky nebo výnos? Včera akcie Netflixu stouply o 0,5% na 107,06 USD s cenovým rozpětím za poslední rok 45,84-133,27 USD.