Česko, velmoc e-shopů
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Eurostat přinesl minulý týden velmi zajímavé srovnání, kolik firem v jednotlivých zemích nabízí své služby přes e-shop na svých vlastních webových stránkách nebo přes speciální aplikace. České firmy se dostaly na první místo před tradiční on-line velmoci, za jaké jsou považováni Finové nebo Estonci.
Jen dvě procenta českých firem neprodávají přes internet. Na druhém místě jsou společně zmínění Finové a Slováci s 97 procenty. Unijní průměr je 85 procent. Hluboko pod ním jsou na konci žebříčku Slovinci s 64 a Němci s Lucemburčany s 75 procenty. České firmy na internetu obchodují sólo.
Na evropské poměry k tomu podprůměrně využívají virtuální tržiště, kde se na jednom místě nabízí víc značek. V Evropě sem v průměru chodí 39 procent firem, v Česku jen 12 procent.