Waf-Waf, bistro, kde je každý tak trochu kuchařem, jde na Fundlift
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Nových inovativních gastro konceptů v Praze přibývá, zájem hledají nejen u zákazníků, ale i investorů. Jedním takovým je Waf-Waf. Originální bistro specializující se na sladké i slané palačinky, vafle a lívance, které si zákazník může sestavit sám. Na investiční crowdfundingové platformě Fundlift ve čtvrtek s Waf-Waf spustilo kampaň za účelem získání finančních prostředků na další expanzi. Cílí na 1,5 milionu korun, výměnou nabízí tříleté dluhopisy s roční úrokovou mírou sedm procent.
Čím jednodušší nápad, tím zajímavější. I tak by se dalo charakterizovat Waf-Waf, originální fast-casual bistro zaměřené na přípravu sladkých či slaných vaflí, palačinek a lívanců. Na pobočce v ulici Milady Horákové v Praze na Letné se stojí fronty na sladké i slané speciality, které si zákazník může sám poskládat z více než 52 nabízených ingrediencí. Inovativní koncept spolu s unikátními produkty jako např. SushiWaf, Waf&Shake nebo Waf&Cream jednoduše přiláká každého.
„U mnoha konceptů se potkáte s tím, že na fotce vidíte super krásný produkt, který byste nejraději okamžitě snědli. Jak nemilé je pak zjištění, když dostanete úplně něco jiného, co té fotce vůbec neodpovídá. Vsadili jsme proto na virálnost celého konceptu a produktů samotných,“ říká Jonáš Basel, ředitel Waf-Waf.
Strategie se dosud jeví úspěšně. Cílovou skupinou je zejména mladá generace, která si jídlo ráda fotí a sdílí na sociálních sítích, zapojení zákazníků do marketingu tak funguje skvěle. Díky svým fanouškům na sociálních sítích, kterých je nyní kolem 20 tisíc, a podpoře známých tváří a influencerů se Waf-Waf za rok svého fungování stalo populárním „lovebrandem“. Malá pobočka na Letné tak praská ve švech a obsluha se nezastaví.
„Momentálně jsme v situaci, kdy poptávka rapidně převyšuje nabídku, a my tak nedokážeme obsloužit všechny zákazníky v našem poněkud menším prostoru. Proto bychom rádi tento prostor rozšířili o zastřešenou zimní zahradu, která se na léto otevře a rozšíří kapacitu o cca 30 míst,“ dodává Jonáš Basel.
Vedle nového zastřešeného posezení ve vnitrobloku na Letné Waf-Waf investuje část získaných prostředků z kampaně na Fundliftu do dokončení rekonstrukce a vybavení nové pobočky v ulici Bělehradská, v blízkosti metra I.P. Pavlova.