Agresivní Temu zneužívá české značky. „Doteď jsme se s něčím podobným nesetkali“
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Čínské online tržiště Temu se u českých zákazníků stále drží vysoko v oblibě. Důvodem je lákání na extrémně nízké ceny, široký sortiment zboží či doprava zdarma. A především, Temu je vidět všude. Už od vstupu na tuzemský trh začalo masivně investovat do reklamy. A to také takovým způsobem, který už je za hranou zákona.
Temu patří k obchodům, které nabízejí zboží za jedny z nejlevnějších cen, podobně jako například AliExpress nebo Shein, což jsou pro Temu také největší konkurenti. Sortiment Temu je velmi široký: od dětských hraček, po kosmetiku, elektroniku až po bytové doplňky. V Česku je Temu dostupné jak na internetu, tak jako mobilní aplikace.
Ačkoliv firma expandovala na Západ již v roce 2022, u nás zažila větší rozmach až ke konci druhé poloviny loňského roku, kdy zde, stejně jako v dalších zemích Evropy, začala fungovat po úspěchu v USA. Oblibu Temu odráží i to, že jak na Google Play, tak na Apple Store bylo od loňského podzimu nejstahovanější bezplatnou aplikací. Stejně jako na dalších čínských e-shopech, se i na Temu musí počítat s tím, že nabízené produkty jsou z valné části napodobeniny některých výrobků, ať už se jedná o elektroniku, kabelky, nebo dekorativní kosmetiku.