PROBLÉM S TEMU

Agresivní Temu zneužívá české značky. „Doteď jsme se s něčím podobným nesetkali“

PROBLÉM S TEMU
Agresivní Temu zneužívá české značky. „Doteď jsme se s něčím podobným nesetkali“

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Čínské online tržiště Temu se u českých zákazníků stále drží vysoko v oblibě. Důvodem je lákání na extrémně nízké ceny, široký sortiment zboží či doprava zdarma. A především, Temu je vidět všude. Už od vstupu na tuzemský trh začalo masivně investovat do reklamy. A to také takovým způsobem, který už je za hranou zákona.

Temu patří k obchodům, které nabízejí zboží za jedny z nejlevnějších cen, podobně jako například AliExpress nebo Shein, což jsou pro Temu také největší konkurenti. Sortiment Temu je velmi široký: od dětských hraček, po kosmetiku, elektroniku až po bytové doplňky. V Česku je Temu dostupné jak na internetu, tak jako mobilní aplikace.

Ačkoliv firma expandovala na Západ již v roce 2022, u nás zažila větší rozmach až ke konci druhé poloviny loňského roku, kdy zde, stejně jako v dalších zemích Evropy, začala fungovat po úspěchu v USA. Oblibu Temu odráží i to, že jak na Google Play, tak na Apple Store bylo od loňského podzimu nejstahovanější bezplatnou aplikací. Stejně jako na dalších čínských e-shopech, se i na Temu musí počítat s tím, že nabízené produkty jsou z valné části napodobeniny některých výrobků, ať už se jedná o elektroniku, kabelky, nebo dekorativní kosmetiku.

15. března 2024