RUSKÉ NÁHRAŽKY

CoolCola, Fancy či Street. Náhražky limonád neuspěly, Rusové je kupují méně

RUSKÉ NÁHRAŽKY
CoolCola, Fancy či Street. Náhražky limonád neuspěly, Rusové je kupují méně

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Rusové nechtějí kupovat ruské náhražky sladkých nápojů značek Coca Cola, Pepsi či Sprite. Prodej těchto sladkých limonád se v Rusku snížil o 5,5 procenta za dva měsíce. Náhražky jako je CoolCola, Fancy či Street představila na trhu ruská firma Očakovo.

Od března, kdy společnost Coca-Cola zastavila v Rusku svou činnost, se tyto tři přední světové značky limonád na ruských pultech téměř nevyskytují. Výrobky firmy Coca-Cola jsou sice v některých obchodech stále k dostání, ale jejich ceny se zvýšily přibližně o 200 procent.

Firma Očakovo, která funguje od roku 1978 a vyrábí mimo jiné tradiční ruský kvas, nízkoalkoholický medový nápoj medovucha a další produkty, v prohlášení uvedla, že její CoolCola má „kultovní příchuť kokakoly“. Lahve CoolColy, Fancy s příchutí pomeranče a Street s citronem a limetkou jsou navíc navržené tak, aby vzhledem připomínaly své světové protějšky.

Tato firma ale není jediná, která doufá, že se jí podaří profitovat na stažení společnosti Coca-Cola z ruského trhu. Společnost Slavda Group sídlící na ruském Dálném východě v dubnu uvedla na trh nápoj nazvaný Grink Cola a firma Syktyvkarpivo v severoruské Komiské republice v květnu představila svou značku limonády Komi Cola.

 

jjk

25. července 2022