CoolCola, Fancy či Street. Náhražky limonád neuspěly, Rusové je kupují méně
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Rusové nechtějí kupovat ruské náhražky sladkých nápojů značek Coca Cola, Pepsi či Sprite. Prodej těchto sladkých limonád se v Rusku snížil o 5,5 procenta za dva měsíce. Náhražky jako je CoolCola, Fancy či Street představila na trhu ruská firma Očakovo.
Sales of soda in Russia decreased by 5.5% in 2 months
— NEXTA (@nexta_tv) July 25, 2022
Due to the withdrawal of foreign brands such as Coca-Cola, Pepsi and Sprite, Russia is forced to make domestic analogues, but Russians don't want to buy Cool Cola, Fancy and Street - substitutes for American brands.
📰Forbes pic.twitter.com/EGa3jwB5ma
Od března, kdy společnost Coca-Cola zastavila v Rusku svou činnost, se tyto tři přední světové značky limonád na ruských pultech téměř nevyskytují. Výrobky firmy Coca-Cola jsou sice v některých obchodech stále k dostání, ale jejich ceny se zvýšily přibližně o 200 procent.
Firma Očakovo, která funguje od roku 1978 a vyrábí mimo jiné tradiční ruský kvas, nízkoalkoholický medový nápoj medovucha a další produkty, v prohlášení uvedla, že její CoolCola má „kultovní příchuť kokakoly“. Lahve CoolColy, Fancy s příchutí pomeranče a Street s citronem a limetkou jsou navíc navržené tak, aby vzhledem připomínaly své světové protějšky.
Tato firma ale není jediná, která doufá, že se jí podaří profitovat na stažení společnosti Coca-Cola z ruského trhu. Společnost Slavda Group sídlící na ruském Dálném východě v dubnu uvedla na trh nápoj nazvaný Grink Cola a firma Syktyvkarpivo v severoruské Komiské republice v květnu představila svou značku limonády Komi Cola.