Netflix poprvé ukázal čísla sledovanosti. Nejvíce lákal Noční agent, Bridgertonovi nebo Wednesday
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Americká streamovací služba Netflix v úterý poprvé zveřejnila údaje o sledovanosti. V prvním letošním čtvrtletí byl mezi diváky nejoblíbenější seriál Noční agent. Společnost, která se větší transparentnosti léta bránila, na webu uvedla, že data o sledovanosti bude publikovat každý půlrok.
První série seriálu o agentovi FBI v Bílém domě vynesla Netflixu od ledna do června více než 812 milionů hodin sledování. Úspěšný byl i komediální hororový seriál Wednesday, thrillerový televizní seriál Ty a prequel k úspěšnému romantickému seriálu Bridgertonovi – Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových, který seriálu Bridgertonovi dějově předchází.
Heroes aren't born. They answer the call.
— Netflix (@netflix) March 9, 2023
Meet The Night Agent on March 23 pic.twitter.com/x1oBof8sGb
Netflix zveřejnil informace o sledovanosti více než 18.000 titulů, které tvoří 99 procent veškeré jeho sledovanosti, a všech titulů, které diváci sledovali více než 50.000 hodin. Velké zastoupení má i neanglicky mluvená produkce, která tvoří 30 procent sledovanosti, zejména tituly v korejštině a ve španělštině.
Netflix Releases Its First 'What We Watched' Report Following Union Win https://t.co/0tEy5XfrZw pic.twitter.com/v4bfv8ylh7
— Gizmodo (@Gizmodo) December 12, 2023
Americký streamovací gigant od roku 2021 zveřejňuje seznam deseti nejsledovanějších titulů Top 10 a také seznam nejoblíbenějšího obsahu na základě výkonnosti pořadů během prvních 91 dnů na platformě. Tato nová zpráva však jde ještě dál.
Netflix čelí tlaku, aby zvýšil transparentnost, vzhledem k tomu, že Hollywoodem otřásly stávky organizované odbory scénáristů a herců. Ti mimo jiné požadovali větší podíl na zisku, který firma díky jejich práci vytváří.
„Je to významný krok vpřed pro Netflix a pro naše odvětví,“ uvedla společnost. Že by k němu Netflix přiměly diskuse s odbory, ale spoluředitel firmy Ted Sarandos podle agentury AFP popřel. Podnik podle něj údaje nezveřejňoval, aby nepomáhaly případným konkurentům, ale „časem tak vytvořil atmosféru nedůvěry“. „Věříme, že informace o sledovanosti (obsažené) v této zprávě (...) poskytnou tvůrcům a našemu odvětví jasnější obraz o našich divácích a o tom, co je zajímá,“ napsal Netflix.