OCHRANA SPOTŘEBITELE
Poctivé slevy, férové jednání a konec falešných recenzí. Změní se ochrana spotřebitele
OCHRANA SPOTŘEBITELE
Poctivé slevy, férové jednání a konec falešných recenzí. Změní se ochrana spotřebitele
Novela zákona o ochraně spotřebitele zajišťuje zákazníkům transparentnost, srozumitelnou komunikaci a férové jednání ze strany prodejců: bude se zabývat především slevovými akcemi, výrobky dvojí kvality, zveřejňováním uživatelských recenzí nebo reklamací. Dlouho očekávaná novela zvyšuje ochranu zranitelné skupiny zákazníků při uzavírání smluv po telefonu, během nevyžádaného „podomního“ prodeje nebo v rámci organizovaných prodejních akcí, píše v prohlášení ministerstvo průmyslu a obchodu.
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
6. ledna 2023