Česko, velmoc e-shopů
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Eurostat přinesl minulý týden velmi zajímavé srovnání, kolik firem v jednotlivých zemích nabízí své služby přes e-shop na svých vlastních webových stránkách nebo přes speciální aplikace. České firmy se dostaly na první místo před tradiční on-line velmoci, za jaké jsou považováni Finové nebo Estonci.
Jen dvě procenta českých firem neprodávají přes internet. Na druhém místě jsou společně zmínění Finové a Slováci s 97 procenty. Unijní průměr je 85 procent. Hluboko pod ním jsou na konci žebříčku Slovinci s 64 a Němci s Lucemburčany s 75 procenty. České firmy na internetu obchodují sólo.
Na evropské poměry k tomu podprůměrně využívají virtuální tržiště, kde se na jednom místě nabízí víc značek. V Evropě sem v průměru chodí 39 procent firem, v Česku jen 12 procent.